ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР
1.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.
Дана посадова Інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної
характеристики педагога, затвердженої наказом Міністерства освіти України від
31.08.1996р., № 463/1268 за погодженням з Міністерством праці України від
17.08.1995р., № 46.
1.2.
Педагог-організатор призначається і звільняється з посади завідуючим відділом
освіти.
1.3.
Педагог-організатор повинен мати вищу освіту або середню спеціальну освіту без
вимог до стажу роботи.
1.4.
Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи
з виховної роботи.
1.5. У своїй діяльності
педагог-організатор керується Конституцією і законами України, указами
Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління
освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами
охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і
локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього
трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора школи, даною
посадовою Інструкцією, трудовим договором (контрактом).
Педагог-організатор дотримується Конвенції про права дитини.
2.ФУНКЦІЇ
Основними
напрямами діяльності педагога-організатора є:
2.1.
Сприяння розвитку і діяльності дитячих громадських організацій.
2.2.
Організація дозвілля учнів.
3.
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ
Педагог-організатор
виконує наступні посадові обов”язки:
3.1.Сприяє
розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об”єднань, допомагає в
плануванні їх діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності
і демократизму з врахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
3.2.
Сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об”єднань, організовує
їх колективно-творчу діяльність у відповідності з віковими інтересами учнів і
вимогами життя.
3.3.
Забезпечує умови для широкого інформування учнів про діючІ дитячі і молодіжні
організації, об”єднання. 3.4. Організовує наочне оформлення школи з тематики
роботи, яку проводить.
3.5.
Створює в школі сприятливі умови, які дозволяють учням проявляти громадську і
моральну позицію, реалізувати свої інтереси і потреби, цікаво і з користю для
їх ровитку проводити вільний час.
3.6.
Турбується про здоров”я і безпеку довірених йому учнів; дотримується норм і
правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.7.
Проходить періодичні медичні обстеження.
3.8.
Організовує канікулярний відпочинок учнів.
3.9.
Вивчає і використовує досвід роботи з дітьми і підлітками, підвищує свою кваліфікацію.
3.10.
Проводить роботу з добору і підготовки керівників (організаторів) первинних
колективів, дитячих організацій, об”єднань.
3.11.
Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію.
3.12.
Дотримується етичних норм поведінки в школі, побуті, громадських місцях, які
відповідають соціальному статусу педагога.
4.
ПРАВА
Педагог-організатор
має право:
4.1.
Самостійно вибирати форми і методи роботи з учнями і планувати її виходячи з
плану роботи школи і педагогічної доцільності.
4.2.
Брати участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи. Брати
участь в роботі педагогічної ради.
4.3.
На захист професійної честі і гідності.
4.4.
Знайомиться з скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи,
давати на них пояснення.
4.5.
Захищати свої інтереси самостійно і (або) через представника, в тому числі
адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування або службового розслідування,
пов”язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.6.
На конфідеційність дисциплінарного (службового) розслідування за винятком
випадків, передбачених законодавством.
4.7.
Підвищувати свою кваліфікацію.
4.8.
Атестуватися на відповідну кваліфікаційну категорію і отримати її у випадку
успішного проходження атестаці.
4.9.
Давати учням під час занять, перерв, обов”язкові розпорядження, які стосуються
організації занять і дотримання дисципліни, притягати учнів до дисциплінарної
відповідальності у випадках і в порядку, встановленими Статутом, Правилами
внутрішнього розпорядку.
5.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
5.1.
За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту І Правил
внутрішнього трудового розпорядку школи, інших нормативних актів школи,
законних розпоряджень адміністрації школи, посадових обов”язків, встановлених
даною Інструкцією, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у
порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.2.
За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов”язаних з
фізичним і (або) психічним насиллям над особистістю учня, здійснення іншого
аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з займаної посади у
відповідності з трудовим законодавством та законами України "Про освіту”,
"Про загальну середню освіту”.
5.3.
За спричинені школі або учасникам навчального процесу збитки у зв”язку з
виконанням (невиконанням) своїх посадових обов”язків педагог-організатор несе
матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим
законодавством і(або) цивільним законодавством.
6.
ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ'ЯЗКИ ЗА ПОСАДОЮ)
Педагог-організатор
6.1.
Працює згідно з графіком, складеним, виходячи з 40-годинного робочого тижня і
затвердженого директором школи.
6.2.
Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоуправління, педагогічними
колективами освітніх установ позашкільної освіти, громадськими організаціями.
6.3.
Самостійно планує свою роботу на навчальний рік . План роботи затверджується
заступником директора школи з виховної роботи.
6.4.
Представляє заступнику директора школи з виховної роботи звіт про свою
діяльність.
6.5.
Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового і
організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.
6.6.
Систематично обмінюється інформацією з питань, які входять у його компетенцію,
з педагогічними працівниками школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар